İptal, İade ve Garanti Koşulları

SİPARİŞİM İPTAL OLDUĞUNDA NE OLUR?


Ürünün, ürün sayfasında verilen bilgilerden farklı olması, hasarlı veya eksik olması durumunda herhangi bir kargo ücreti ödemeden iade edebilir veya değişimini isteyebilirsiniz. 

Size gelen faturanın arkasında bulunan iade formunu eksiksiz doldurup ürünle birlikte iade etmeniz gerekir. İade formu doldurulmayan veya faturası olmayan gönderiler kabul edilmemektedir. 

Şirket adına fatura kesilen siparişler için iade işlemi yapılırken mutlaka iade faturası kesilmesi gerekmektedir. İade faturası kesilmeyen gönderiler teslim alınmamaktadır. Hasarlı veya eksik parçası olan mobilya ve avize ürünlerinde eksik parçaların gönderimi yapılabilmektedir.

Ürününüz bize veya tedarikçimize ulaştığında kontrol edilecek ve iade koşullarına uygun olması durumunda ücret iadesi veya değişim işleminiz yapılacaktır.

Ambalajında hasar olan kargolar, teslim alınmadan kargo görevlisinin yanında tutanak tutularak iade edilmelidir.

 

NAKİT ödemelerde, havale ile paranız size geri gönderilir.


EFT ve HAVALE ile yapmış olduğunuz ödemelerde ise yine havale ile ücret iadesi hesabınıza yapılır.


KREDİ KARTI ile yapılan ödemelerde, kredi kartınıza iade işlemi gerçekleştirilmektedir.


İade işlemleri maksimum 7 iş günü içinde yapılır.


İade Edilemeyen Ürünler:

Mobilya ürününlerinin kurulumu yapılmadan önce herhangi bir hasar veya yanlışlık olup olmadığına dair kontrol edilmesi gerekir. Kurulum yapılan mobilya ürünleri için iade veya değişim yapılamamaktadır. Kurulumdan sonra çıkan hasarlı veya eksik parçalar için parça gönderimi yapılabilmektedir.

Orjinal kutusu zarar görmüş veya üzerine koli bandı yapıştırılmış ürünler için iade veya değişim işlemi yapılamamaktadır. 

Kişiye özel üretilen, son kullanım tarihi olan veya tek kullanımlık ürünler (sticker, duvar kağıtları) için iade veya değişim işlemi yapılamamaktadır. Tek kullanımlık ürünler ambalajı açılmadan iade edilebilir.